De veel gestelde vragen
Hieronder hebben we een aantal vragen die we vaker krijgen opgesomd. Heb je nog geen antwoord op je vraag gevonden? Neem dan gewoon even telefonisch ( 084-8843098 ) of per e-mail ( info@ikwileenfilm.nl ) contact met ons op.
Betalen
Op welke manieren kan ik betalen?
Je betaalt via iDeal, Paypal, Bancontact, Sofort, KBC/CBC Payment Button of Belfius direct. Je betaalt vooraf, maar we hebben een 100% tevredenheidsgarantie. Ben je niet tevreden, doen we niet moeilijk en krijg je gewoon je geld terug!
Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, na je bestelling ontvang je van ons systeem een bevestiging van je betaling/bestelling. Ook krijg je daarna een email met instructie hoe je je bestanden kunt aanleveren.
Kan ik de film ook op dvd krijgen?
Nee, standaard krijg je je bestelling digitaal aangeleverd. We kunnen wel een usb stick in gift verpakking verzorgen als je je bestelling ook fysiek toegestuurd wilt hebben.
Bezorgen
Hoe krijg ik mijn film?
Standaard krijg je je film digitaal geleverd. Dit wil zeggen dat we je een e-mail sturen met instructies waar je jouw film kunt downloaden.
Ook is het mogelijk om je film op usb stick thuisgestuurd te krijgen. Wil je dit? Geef dit vooral even aan!
Aanpassingen aan films
Ik wil nog wat wijzigen in mijn film, mag dat?
Uiteraard! Nadat je de eerste versie van je film per email toegezonden hebt gekregen hebben we graag dat je deze even ‘kritisch’ bekijkt en zaken die nog niet helemaal zijn zoals je zou willen aan ons door kan geven. Wijzigingen ontvangen wij het liefst per email, bundel je aanpassingen even in 1 document of 1 email.
Wijzigingen maken vinden we niet lastig, wij hebben graag tevreden klanten!
Wanneer je je film goedkeurt gaan we de definitieve film produceren en krijg je van ons je bestand(en) toegezonden.
Let op: nadat je je goedkeuring hebt gegeven voor je film en wij de definitieve versie hebben geproduceerd is het niet meer mogelijk kosteloos wijzigingen door te geven.
Ik heb mijn aanpassingen gisteren doorgegeven, waarom heb ik mijn nieuwe film nog niet?
Aanpassingen maken kost tijd. Niet alleen tijd van ons om de aanpassingen door te voeren, maar ook van de computers die de films renderen. Dit kost per film tussen de 30 minuten tot soms wel 5 uur rekentijd van de computers. Heb dus even geduld, we werken zo hard we kunnen!
Algemene vragen
Moet ik kiezen voor film van foto’s of videomontage?
Om het onze klanten zo makkelijk mogelijk te maken hebben we maar 2 verschillende ‘producten’ op onze website: een film van foto’s of een videomontage.
Film van foto’s: over het algemeen vinden we het bij een film van foto’s helemaal niet zo’n probleem als er ook stukjes video bij zitten. Als de verhouding foto’s ten opzichte van de video’s maar overheerst. Oftewel: heb je meer foto’s dan films? Kies dan vooral ‘film van foto’s’ tijdens je bestelling.
Videomontage: Heb je losse stukjes video die gemonteerd moeten worden tot 1 film? Kies dan voor ‘videomontage’ tijdens je bestelling.
Wat doen jullie met mijn gegevens en foto’s?
Deze verwerken tot supermooie films. Tijdens dit proces worden deze op onze werkcomputer gezet en daarop bewerkt. Na oplevering worden de gestuurde bestanden maximaal 14 dagen op deze beveiligde werkcomputer bewaard. Daarna worden deze vernietigd. Voor vragen over privacy verwijzen wij je graag naar ons privacybeleid.
Het lukt me niet om een bestelling te plaatsen!
Dit kan verschillende oorzaken hebben. Meestal ligt dit aan jouw internetinstellingen. Controleer de Firewall, Cookies etc. Een keer de instellingen van je browser opschonen kan het probleem al verhelpen. Een andere oorzaak kan zijn dat er een storing op onze site of die van onze betalingspartner is. Probeer het in dit geval later nogmaals. Als het met deze informatie nog niet lukt, neemt dan gerust contact met ons op!
Wordt mijn filmpje door jullie gebruikt op jullie site?
Nee, uiteraard wordt jouw film niet zo maar op onze site gezet. Foto’s zijn hele persoonlijke eigendommen, de films die we hier mee maken dus ook. Wij hebben hier hele strikte privacy-regels, deze kun je hier nalezen.
Ik wil mijn film voor commerciele doeleinde gebruiken, mag dat?
Natuurlijk mag dat! We kunnen jouw film ook uitvoeren met het bedrijfslogo in de bovenhoek van de film of jouw film opleveren met een mannelijk of vrouwelijke voiceover. Neem voor extra diensten voor het bestellen even contact op voor een vrijblijvende offerte.
Hoe moet ik mijn materiaal aanleveren?
Je ontvangt na je bestelling een email met instructies hiervoor. Aanleveren van instructies, video’s en foto’s kun je aanleveren via internet (bijvoorbeeld via Wetransfer of email), maar uiteraard mag je deze ook gewoon opsturen op usb-stick of harde schijf.
Uiteraard krijg je nadat we klaar zijn met jouw film de usb stick of harde schijf weer netjes teruggestuurd.
Meer informatie nodig?
We snappen dat je 100 vragen hebt over hoe we jouw fantastische film in elkaar kunnen zetten. De meeste zijn behandeld op de veel gestelde vragen pagina. Maar je mag uiteraard ook gewoon het contactformulier hiernaast invullen. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!